Reserveer nu gratis je tafel

19:00
    24/7 gratis online reserveren & annuleren
    Hulp nodig bij je reservering? Bel 035-711 33 33

    Informatie De Lichtmis, Zwolle

    Bij Pannenkoekenhuis en Wegrestaurant De Lichtmis wordt uitgegaan van het basisprincipe: zolang het mogelijk is, is de klant koning. De medewerkers zullen dan ook altijd hun uiterste best doen om het jou naar de zin te maken. De uitgebreide menukaart biedt voor ieder wat wils. Er is dan ook meer dan alleen een bal gehakt te halen bij De Lichtmis: van karbonade tot zalmfilet en van kogelbiefstuk tot de vegetarische vorm van spaghetti bolognese. Het aanbod is groot genoeg! Ben jij nieuwsgierig geworden naar wat dit restaurant jou te bieden heeft? Reserveer dan snel!

    De Lichtmis

    Hermelenweg 190
    8028PL Zwolle

    Routebeschrijving

    Recensies De Lichtmis, Zwolle

    8,0

    Op basis van 164 recensies
    Alle recensies zijn afkomstig van gasten die bij De Lichtmis hebben gegeten.

    Prijs / kwaliteit
    Sfeer
    Service
    8,0
    06 Jul 2016
    verjaardag opa Heerlijk gegeten en gezeten, terwijl de kinderen heerlijk konden spelen in de ruime speelhoek
    8,7
    26 Jun 2016
    Pannenkoeken Top service! 17.30 uur online gereserveerd, 18.00 uur aan de tafel en zoals gewenst dichtbij de speelruimte.
    7,7
    24 Jun 2016
    vaderdag het eten was over heerlijk en we komen zeker nog een keer weer en de bediening was goed
    6,3
    21 Jun 2016
    Gezellige avond Lekker gegeten alleen 1 schaaltje friet met 4 volwassenen en 20 min wachten om bij te bestellen dat eet niet echt lekker.
    8,0
    23 May 2016
    Prima gegeten verassende pannekoeken Gezellig met 6 personen pannekoeken gegeten.Goede bediening verassende combinaties pannekoeken

    Veelgestelde Vragen

    Moet mijn reservering nog bevestigd worden?

    Zodra je je online reservering hebt afgerond, ontvang je direct een bevestigingsmail. Jouw reservering staat vanaf dat moment in de online agenda van restaurant De Lichtmis en je tafel wordt vastgehouden. De bevestigingsmail dient puur ter informatie en hoef je niet uit te printen of mee te nemen naar het restaurant.

    Hoe wijzig/annuleer ik mijn reservering?

    Na het maken van je online reservering, ontvang je direct een bevestigingsmail. In deze e-mail vind je 2 buttons waarmee je je reservering eenvoudig kunt wijzigen of annuleren.

    Hoe kan ik een opmerking toevoegen aan mijn reservering?

    Tijdens het maken van je online reservering heb je de mogelijkheid om opmerkingen, zoals allergieën of voorkeuren, door te geven aan het restaurant middels een daartoe bestemd opmerkingenveld.

    Updates van Couverts ontvangen?

    Meld je aan voor Couverts-nieuwtjes, acties en aanbiedingen van restaurants.
    Je kunt je altijd weer uitschrijven!