+4 foto's

Reserveer nu gratis je tafel

19:00
    24/7 gratis online reserveren & annuleren
    Hulp nodig bij je reservering? Bel 020-808 40 00

    Informatie Déjà Vu, Hilversum

    Welkom bij Déjà Vu, het zusje van Lust Restaurant & Lounge, aan de Vaartweg 33 in Hilversum!

    Na 8 jaren het succesvolle Lust Restaurant & Lounge in Hilversum te hebben opgebouwd, werd het voor de eigenaren Marcel Puyk (chef kok) & Sharon Steggerda tijd voor een nieuwe uitdaging.

    Déjà Vu is de plek waar zo’n beetje álles kan. Een complete avond uit met een goed gezelschap of even intiem culinair ontsnappen aan de waan van de dag.

    Déjà Vu is de plek waar al je zintuigen worden geprikkeld, vertrouwd met een nieuw elan: herkenbaar en tóch verrassend.

    Déjà Vu is thuiskomen in een nieuwe beleving. Steeds opnieuw.

    Ga op wereldreis in onze wijnbar, beklim ons sfeervolle dakterras of strijk neer in ons prachtige restaurant.

    Déjà Vu

    Vaartweg 33
    1211JD Hilversum

    Routebeschrijving

    Recensies Déjà Vu, Hilversum

    8,2

    Op basis van 349 recensies
    Alle recensies zijn afkomstig van gasten die bij Déjà Vu hebben gegeten.

    Prijs / kwaliteit
    Sfeer
    Service
    1,0
    26 nov 2016
    Jammer Het restaurant was sowieso al niet bereikbaar om onze reserveringstijd te veranderen en bij aankomst bleek het restaurant GESLOTEN te zijn.
    1,0
    14 nov 2016
    Gesloten deur Geen eten; de zaak is failliet en men vond het niet nodig dit te laten weten. Balen!
    8,3
    04 nov 2016
    Mooie avond Afgelopen donderdag was ik met mijn vrouw, gewapend met AH-dinerbon, bij Déjà Vu. Het eten was heerlijk. Ik had nog nooit makreel gegeten en daar begonnen we mee. Dat ga ik vaker doen, het was zalig. Mijn vrouw was zeer te spreken over het gerecht erna. Garnaal in een bisque van paling. De gangen erna waren zonder uitzondering exquise. De bediening was onovertroffen, we hoefden nooit te wachten, iedereen beleefd en correct. Kortom: genoten. We komen zeker nog eens terug.
    8,0
    30 okt 2016
    Altijd goede keuze Gisteren met vrienden weer zalig gegeten bij Déjà Vu. De gereserveerde parkeerplaats was beschikbaar en de tafel op een prima plek. Ook onze vrienden waren na afloop enthousiast over de ambiance, het eten en de bediening. Over 2 weken wordt het kerstmenu bekend. Zal raar lopen als wij dit jaar niet weer van de partij zijn.
    5,7
    26 okt 2016
    Tweede bezoek was slechtste service ik ooit heb gehad! Ons eerste bezoek bracht ons weer terug door de aardige service en het heerlijke eten! Ons tweede bezoek heeft ons zeer teleurgesteld na het volgende... 20.00uur aan tafel: 1 menukaart, 20minuten later hadden we eindelijk een tweede menukaart en 1 glas wijn waarvan we eigenlijk een fles wilden ,maar niet hadden?! 10minuten later kon ik eindelijk mijn cocktail bestellen en 5 minuten later kon de cocktail niet gemaakt worden omdat een ingrediënt er niet meer was! Andere besteld en weer 10minuten wachten. Dit bevestigde voor ons dat dit niet de avond gaat worden wat we hebben voorgesteld. Laat staan dat we nog geen brood op tafel hadden en überhaupt ons eten besteld! Het ergste is dat ik met de 20minuten wachten op de menu kaart al heb doorgegeven niet happy te zijn met de service. Ze bood haar excuus aan en zal het goed maken met iets van het huis. Dus met de 45 minuten aan tafel te hebben gezeten ben ik opgestaan jassen gehaald. Ze bood nogmaals haar excuus en zei dat ze het drankje aan het maken was. Ik vond dat ze daar 40 minuten de tijd voor heeft gehad, dat als ik haar al aangegeven heb dat ik niet tevreden was de eerste keer en dat ze op onze tafel had moeten zitten en alle service die je verwacht van zon prijsklasse restaurant! Helaas want de koks waren erg hard aan het werk, maar leek wel op de serveersters er geen zin of grip op Hadden. Als het restaurant echt zijn klant had willen redden hadden ze mij de volgende dag kunnen bellen, want ze hadden mijn reservering en een gratis diner aan geboden om weer het vertrouwen te krijgen. Weer een klant kwijt!

    Veelgestelde Vragen over Déjà Vu

    Moet mijn reservering nog bevestigd worden?

    Zodra je je online reservering hebt afgerond, ontvang je direct een bevestigingsmail. Jouw reservering staat vanaf dat moment in de online agenda van restaurant Déjà Vu en je tafel wordt vastgehouden. De bevestigingsmail dient puur ter informatie en hoef je niet uit te printen of mee te nemen naar het restaurant.

    Hoe wijzig/annuleer ik mijn reservering?

    Na het maken van je online reservering, ontvang je direct een bevestigingsmail. In deze e-mail vind je 2 buttons waarmee je je reservering eenvoudig kunt wijzigen of annuleren.

    Hoe kan ik een opmerking toevoegen aan mijn reservering bij Déjà Vu?

    Tijdens het maken van je online reservering heb je de mogelijkheid om opmerkingen, zoals allergieën of voorkeuren, door te geven aan het restaurant middels een daartoe bestemd opmerkingenveld.

    Updates van Couverts ontvangen?

    Meld je aan voor Couverts-nieuwtjes, acties en aanbiedingen van restaurants.
    Je kunt je altijd weer uitschrijven!