+6 foto's

Reserveer nu gratis je tafel

12:45
    24/7 gratis online reserveren & annuleren

    Informatie Hotel Central , Den Bosch

    Brasserie Central is ideaal gelegen in hartje centrum 's-Hertogenbosch. U kunt heerlijk lunchen, borrelen en/of dineren met een prachtig uitzicht over het marktplein.

    Je kunt genieten van gerechten uit de Frans-Nederlandse keuken. Daarnaast kunt u ook kennis maken met ons aanbod aan vegetarische, pure en h’eerlijke (streek-)gerechten. Ook kun je in onze brasserie altijd terecht voor een heerlijk kopje koffie of thee met een echte Bossche Bol, de specialiteit van de stad! Of wat dacht u van onze huisgemaakte Apfelstrudel met vanillesaus? Pure verwennerij..!

    Wil je voor of na het diner nog even borrelen? U bent van harte welkom! Leuke tip: iedere vrijdag van de maand is er Live Jazz. Meer informatie en/of reserveren? Laat het ons weten, wij zijn u graag van dienst!

    Hotel Central

    Burgemeester Loeffplein 98
    5211RX Den Bosch

    Routebeschrijving

    Recensies Hotel Central , Den Bosch

    8,7

    Op basis van 91 recensies
    Alle recensies zijn afkomstig van gasten die bij Hotel Central hebben gegeten.

    Prijs / kwaliteit
    Sfeer
    Service
    9,3
    04 jun 2017
    Jazzborrel is n aanrader! De ontvangst was zoals altijd byzinder hartelijk en vriendelijk. De muziek geweldig en mijn tafel precies zoals ik gevraagd had. Jammer dat wegens de verbouwing de Jazzborrel niet doorgaat. Maar, ik zie ernaar uit om de vernieuwde brasserie te zien.
    8,3
    20 mei 2017
    Heerlijke High-tea Een heerlijke uitgebreide high-tea,met een goede, gezellige bediening!! We hebben genoten!
    10,0
    08 mei 2017
    Genoten van de high tea! Mooi
    8,3
    24 apr 2017
    Diner op zondagavond 23 april De ontvangst was hartelijk en wij kregen een mooie plek aan het raam. De service was prima en het eten goed verzorgd. Wij hebben ervan genoten en komen vast nog eens terug.
    10,0
    24 apr 2017
    Een geweldige verjaardag Voor de verjaardag zijn we hier met een gezelschap van 18 personen gaan high-tea-en. Op het laatste moment bleken een paar gasten niet mee te kunnen, maar dit was geen probleem. Er werden niet eens reserveringskosten voor gerekend. Vier gangen lang alleen maar lekkers gehad, we kwamen niets te kort. Allergieën, dieetwensen, aanpassingen op het laatste moment, geen probleem! En de jarige kreeg een feestelijk dessert. Zeer geslaagd.

    Veelgestelde Vragen over Hotel Central

    Moet mijn reservering nog bevestigd worden?

    Zodra je je online reservering hebt afgerond, ontvang je direct een bevestigingsmail. Jouw reservering staat vanaf dat moment in de online agenda van restaurant Hotel Central en je tafel wordt vastgehouden. De bevestigingsmail dient puur ter informatie en hoef je niet uit te printen of mee te nemen naar het restaurant.

    Hoe wijzig/annuleer ik mijn reservering?

    Na het maken van je online reservering, ontvang je direct een bevestigingsmail. In deze e-mail vind je 2 buttons waarmee je je reservering eenvoudig kunt wijzigen of annuleren.

    Hoe kan ik een opmerking toevoegen aan mijn reservering bij Hotel Central ?

    Tijdens het maken van je online reservering heb je de mogelijkheid om opmerkingen, zoals allergieën of voorkeuren, door te geven aan het restaurant middels een daartoe bestemd opmerkingenveld.

    Updates van Couverts ontvangen?

    Meld je aan voor Couverts-nieuwtjes, acties en aanbiedingen van restaurants.
    Je kunt je altijd weer uitschrijven!