+2 foto's

Reserveer nu gratis je tafel

19:00
    24/7 gratis online reserveren & annuleren

    The Harbour Club in Amsterdam

    Restaurant The Harbour Club Amsterdam Oost in Amsterdam is een van dé culi-hotspots van de bruisende hoofdstad. Op een supertoffe locatie, met een industriële look & feel, geniet je bij dit restaurant van internationale klasse als het op eten en beleving aankomt.

    Op het menu vind je diverse smaakmakers, van gangbaar comfort food tot chiquer, exclusiever eten. Zo kan je ook kiezen voor juicy steaks en kaviaar die tot de crème de la crème behoort. Hardloper is de verrukkelijke fruit de mer, een aanrader, als je het ons vraagt.

    Een tafeltje reserveren bij The Harbour Club, betekent hoe dan ook een heerlijke middag of avond. Bij mooi weer kruip je hier weg in een van de loungestoelen op het terras. Met uitzicht over het water kun je je hier wel een middagje vermaken. Geluksvogels met een eigen boot meren trouwens ook makkelijk even aan voor een klein hapje of drankje op het terras, heerlijk toch?

    Ga deze tikkeltje chique hotspot zelf bekijken! Reserveer snel een tafeltje, online makkelijk geregeld en direct bevestigd.

    The Harbour Club Amsterdam Oost

    Cruquiusweg 67
    1019AT Amsterdam

    Routebeschrijving

    Recensies The Harbour Club in Amsterdam

    7,8

    Op basis van 2100 recensies
    Alle recensies zijn afkomstig van gasten die bij The Harbour Club Amsterdam Oost hebben gegeten.

    Prijs / kwaliteit
    Sfeer
    Service
    9,3
    22 jun 2017
    one of our favourite places I always recommend this place if you have guests, business partners coming over.
    6,0
    20 jun 2017
    Poor experience for a big event I took my team for a 15 yr anniversary of employment having been a few times before. Champagne, Sushi and fish was perfect. But we waited as you were under staffed too long to order and then upon ordering steak, had to wait 20 mins to be told there wasn't a Tommahawk and the Ribeye alternative we had was not good quality and really left us all disappointed.
    3,3
    19 jun 2017
    Wat een misser! wanneer je op het terras gaat eten reken er dan op dat het daar echt heel erg warm kan worden. De kleine parasols zijn absoluut niet toereikend om een hele tafel schaduw te bieden. Onze tafel werd bediend door 6 serveersters van wie 2 uitsluitend Engels spraken. Supplementen bij de hoofdgerechten moet je los bijbestellen maar dit wordt niet gevraagd. Uiteindelijk kreeg 1 persoon van ons gezelschap geen hoofdgerecht : dit bleek vergeten.....er werd wel geprobeerd om het, vlug vlug alsnog te maken maar daar komen we niet voor. Uiteindelijk een forse rekening voor een waardeloos diner.
    7,0
    19 jun 2017
    Prijs/kwaliteit uit verhouding Toplocatie, prima service maar de prijzen staan totaal niet in verhouding tot de kwaliteit (die overigens prima is, maar verder niets bijzonders). Nu is er schinbaar ook nog ineens 'valet parking' geïntroduceerd. Kon je voorheen gratis parkeren, nu kost het 15 euro omdat iemand anders jouw auto twee meter verderop zet.
    8,3
    18 jun 2017
    Eten fantastisch, service buiten (op terras) teleurstellend We kwamen aan en wilden eerst graag wat drinken op het terras buiten. We werden totaal genegeerd, arrogant aangekegen en werden heel lang niet geholpen. Toen we de bediening erop aanspraken kwamen ze ons pas helpen. Service en bediening binnen in het restaurant daarentegen was super, heel aardig en behulpzaam. Wereld van verschil met buiten bediening. Eten heerlijk! Super lekkere sushi.

    Veelgestelde vragen over The Harbour Club Amsterdam

    Moet mijn reservering nog bevestigd worden?

    Zodra je je online reservering hebt afgerond, ontvang je direct een bevestigingsmail. Jouw reservering staat vanaf dat moment in de online agenda van restaurant The Harbour Club Amsterdam Oost en je tafel wordt vastgehouden. De bevestigingsmail dient puur ter informatie en hoef je niet uit te printen of mee te nemen naar het restaurant.

    Hoe wijzig/annuleer ik mijn reservering bij The Harbour Club in Amsterdam?

    Na het maken van je online reservering, ontvang je direct een bevestigingsmail. In deze e-mail vind je 2 buttons waarmee je je reservering eenvoudig kunt wijzigen of annuleren.

    Hoe kan ik een opmerking toevoegen aan mijn reservering?

    Tijdens het maken van je online reservering heb je de mogelijkheid om opmerkingen, zoals allergieën of voorkeuren, door te geven aan het restaurant middels een daartoe bestemd opmerkingenveld.

    Updates van Couverts ontvangen?

    Meld je aan voor Couverts-nieuwtjes, acties en aanbiedingen van restaurants.
    Je kunt je altijd weer uitschrijven!